RSS

Tag Archives: video seks

Abang Ipar Menggoda Ku

Abang Ipar Menggoda Ku

Abang Ipar Menggodaku
Ini bukanlah pengalaman pertamaku kerana ketika kejadian itu aku telah pun bersuami dan beranak dua. Kisahnya bermula pada suatu pagi dalam pukul 7.00 pagi. Ketika itu cuma aku dan dua orang anakku yang berada di rumah. Suamiku hantar aku balik kampung sempena cuti sekolah (aku seorang guru) dan dia berkursus di alor setar. Emak dan ayah pula ikut rombongan ke kelantan selama tiga hari.

Jadi pagi itu aku baru sudah mandi bila aku dengar abang iparku, Erry, sampai kat muka pintu. Masa tu aku berkemban dengan towel aje. Dia datang untuk bagi kueh yang kakakku, Ella, buatkan. Mungkin ada banyak lebih agaknya.

Effa..ini kueh kak ella kau bagi” katanya.

Aku suruh dia masuk. Aku perasan dia pandang aku tak lepas-lepas.masa tu anak-anak aku tidur lagi. Aku mintak dia tunggu kejap sebab nak pakai baju.sambil dia nak buka pintu ‘grill‘ rumah tu aku pun masuk kedalam bilik nak pakai baju. Tiba-tiba masa aku tengah membongkok nak pakai seluar dalam aku perasan dia dah berdiri kat belakang aku. Belum sempat aku buat apa-apa aku rasa tangan dia dah memegang pinggangku. Masa tu aku kaget tak tahu apa nak buat. Nak kata aku tak suka abang ipar aku ni tak boleh juga sebab dari dulu lagi aku dah perasan yang dia suka kat aku. Jadi aku sedikit sebanyak banggalah juga sebab masih ada orang yang bagi perhatian pada aku walaupun dah beranak dua dan badan pun dah mula gempal.
Masa dia pegang pinggang aku tu sebenar aku suka tapi aku tak boleh tunjuk yang aku suka. Jadi aku cuma kata “eh! abang buat apa ni…” aku tak dapat meneruskan kata-kata kerana dia telah mula mencium tengkukku sambil memeluku dari belakang. Sebenarnya pada masa itu aku sangat ingin di perlakukan begitu kerana suamiku telah lama tak menyentuhku. Jadi aku cuma membiarkan sahaja apa yang dibuatnya padaku.sambil bibirnya mencium tengkukku tangannya meramas tetekku yang masih terbalut dengan towel. Aku dah mula khayal bila dia mula menghisap tetekku. Nafasku mula ku rasakan sesak. Perlahan-lahan dia merebahkan ku keatas katil sambil bibirnya kini merayap keatas sambil mencium leherku dan akhirnya hinggap di bibirku. Aku yang dah mula hanyut masa itu membalas kucupannya dengan ghairah tanpa teringatkan kedua-dua anakku yang sedang terbaring tidur diruang tamu. Sambil kami berkucupan itu jarinya telah pun menjelajah pantatku dan sedang menggentel kelentitku. Aku terus hanyut….kemudian perlahan-lahan bibirnya merayap turun sambil mengucup seluruh tubuhku. Aku tak tahu berapa lama aku khayal sambil memejamkan mata kerana bila aku buka mataku seketika aku dapati abang iparku telah pun menanggalkan baju dan seluarnya. Bibirnya semakin turun melepasi pusatku dan aku merasakan nikmat yang amat sangat. Pantatku telah banjir.

Kemudian aku rasakan lidahnya menjilat kelentitku dan badanku mengelupur menahan geli dan merasakan nikmat yang tak pernah aku rasa dari suamiku sebelum ini. Aku terus memegang dan menarik kepalanya sambil kakiku mengepitnya.aku klimaks ….. abang iparku kemudian mula merangkak naik dan mula memasukkan senjatanya kedalam pantatku dan terus mendayung.

Aku tak tahu berapa lama dia melepaskan geramnya kepadaku kerana apabila aku nak klimaks kali kedua aku peluk dia kuat-kuat dan dia pun pancut serentak dengan ku.

Setelah dia puas aku tengok dia macam serba-salah dan macam rasa bersalah. Aku pun kata “Dah lah tu bang, baliklah cepat nanti orang nampak“. Dia pun segera pakai baju dan seluar dan dalam tergugup meminta maaf dan kemudian mengucapkan terima kasih. Tidak ada siapa yang tahu perkara itu sehingga kini dan kami masih lagi meneruskan aktiviti ini bila ada kesempatan.

KEPUASAN ISTERI >>

GEL TAHAN LAMA DARI TURKEY>>

 
1 Comment

Posted by on February 12, 2010 in Umum

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Datuk L dan Suraya part 5

Perlahan-lahan tangan kanan Datuk L memegang tetek kiri Su dengan lembut. Mulut Datuk L hinggap di kanan tetek Su menjilat seluruh tetek Su. Sambil tangan kanan meramas lembut tetek kiri Su.  “Uhh….sedapnya….datuk….please….do it…….” rengus Su sambil kakinya bergerak-gerak kiri kanan.

Ramasan tangan tangan kanan pada tetek kiri Su makin laju dan kuat. Su semakin menggelisah. Kakinya mengesot ke kiri kanan.
” Best tetek Su, besar dan putingnya sederhana…..jap lagi abang isap puting ye….”puji Datuk L.
” Datuk……” keluh Su.
Datuk L tak tahan dengar dengus Su. Dirapatkan mulutnta ke puting tetek kiri Su dan lidahnya mula bermain-main mencungkil puting tetek Su. Su menggeliat dan mendengus.
” Ahh…..” punggung Su yang di atas bantal naik sesekali.
Datuk L tambah geram…… dia isap tetetk Su perlahan-lahan kemudian lepas, isap perlahan kemudian lepas.
” Datuk…please…..”sambil tangan Su menarik manja rambut Datuk L.
Datuk L dah tahan…. Kali ni dia isap putting tetek Su sepuas hatinya.
“Datuk…….ahh…..datuk….please…….please…..” Su bagaikan meraung halus dan mengerang.

Datuk L melepaskan isapan….. dia menggentel pula putting tetek kiri Su. Su menggeliat dan mengerang kuat.
”Please Datuk, please……….Su tak tahan…..sedap….”
Sekali lagi Datuk L isap tetek Su sepuas-puasnya hamper 30 saat. Su mengerang kuat dan kaki Su terangkat-angkat.
”Datuk……pleasu…..ahh…..ahh…….ahhhhh……” Su mengerang kuat dan kepalanya terangkat. Air cipap Su keluar untuk kali pertamanya.
Datuk L lepaskan isapan dan duduk. Dia depangkan kedua-dua tangan Su.
”Sedap sayang……..abang rasa air sayang dah keluar…..”tanya Datuk L
”Datuk….Su menyerah pada Datuk….dah tahan…..” ujar Su.
Datuk L letakkan dadanya yang berbulu tebal pada dua putting tetek Su dan bergerak kiri kanan. Su mengerang kuat dan menggeliat ke kiri kanan.
”Datuk……u dont rape me…..please datuk……”keluh Su.
Datuk L bangun bergerak ke bawah. Tangan kanannya menepuk-nepuk lembut cipap Su.
”Basah sayang……”
”Dah tahan Datuk….u very romantik……”balas Su.
Tangan kanan Datuk L mengusap-ngusap cipap Su berulang kali sambil jari tengahnya masuk ke alur cipap Su.
”Ahh……..please…….dont rape me….please…..”dengus Su sambil mengerang.
Ibu jari dan telunjuk kanan Datuk L mula mencari kelentit Su dan menarik-narik lembut.
Terangkat-angkat punggung Su. Dia mula memejamkan mata…..
Datuk L mengesot ke bawah….dia duduk di celah kelangkang Su. Nampak cipap Su yang tembab basah dan Datuk L merapatkan hidungnya terus mencium sekitar cipap Su. Lidah Datuk L mula menjilat-jilat sekitar cipap Su dan menolak-nolak biji kelentit Su berkali-kali hingga Su
“Ahhhhhhhh…..datuk please…….dont rape me…..please……”Su mengelus sambil mengerang kuat.
Datuk L mengangkat kedua-dua kaki Su ke atas. Ternaik punggung Su dan nampak lubang jubur Su.
“Very nice Suraida………”kata Datuk L.
“Datuk………..please…..” rayu Su.
Serta merta hidung Datuk hinggap di lubang jubur Su dan mencium lalu terus menjilat-jilat sekitar jubur Su. Terangkat-angkat punggung Su. Lama Datuk L menjilat jubur Su.
”Datuk ……please sayang…..please…..”
Datuk menjilat pula cipap Su berkali-kali pada lubang cipap.
”Ahh……..ahhh…………………….datuk…………” Su mengerang.
Datuk bangun
”Su, lagi sedap kalau masa abang isap Su gentela sendiri kedua-dua puting tetek Su” pinta Datuk L.
”Abang…….abang………..please…….” keluh Su.
Datuk L mencari biji kelentit Su dan bibirnya mula menyedut mengisap biji Su dengan lembut. Su mengerang…. Tangannya mula menggentel putting teteknya….
Isapan Datuk L makin kuat dan terangkat punggung Su….Su menggeliat tak tahan….
”Ahh………u win Datuk….u win…………..ahh….please….” air cipap Su keluar dengan banyak dan Datuk L melepaskan isapan dan menjliat alur cipap Su. Basah misai Datuk L kerana banyak air cipap Su yang keluar………
Tiba-tiba Datuk L mengerang………
”Ahh…….uhh…………uhhhh……….” air mani Datuk L terpancut di atas tilam dan kena pada peha Su.

”Datuk……..air datuk dah keluar ye……”tanya Su.
Datuk L menghempapkan muka pada celah tetek Su…..dia keletihan. Su mencungap-cungap menarik nafas. Satu minit kemudian Su alihkan kepala Datuk L ke atas tilam. Su kepenatan. Datuk L juga tak bergerak kerana kepenatan.
Su bangun terus ke bilik air, kencing dan basuh cipap yang basah. Sebaik keluar dari bilik mandi Datuk L dah bangun. Su yang berkemban dengan tuala dipeluknya. Diheret ke atas katil. Tuala Su terbuka. Datuk kangkangkan Su dan cium cipap Su, jilat jubur Su dan kemudian mengisap kedua-dua puting tetek Su. Su hanya mengerang………….
Datuk L bangun terus ke bilik air.
Jam 1.30 pagi Datuk L mula nak keluar dari bilik Su.
”Please Su….meniarap jap…..”
”Datuk tak puas lagi ke…..”
Su masih berbogel meniarap atas tilam. Datuk L terus cium punggung Su sepuas-puasnya.
”Ok sayang….terima kasih, balik dari NY nanti abang cari Su…..”
Mereka berdakap dan Su hantar  Datuk L ke pintu bilik. Mereka berkucup dan sempat juga Datuk L meramas punggung Su.
Su yang keletihan terus menarik selimut dan tidur.

bersambung …Datuk L nak sekali lagi……….

LEARN MORE ABOUT DATUK L

LAGI CERITA SEKS

KEDAI HEBAT

 
Leave a comment

Posted by on December 18, 2009 in Umum

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.