RSS

Tag Archives: cerita melayu boleh

LIBIDOGEL UNTUK TAHAN LEBIH LAMA DIRANJANG!!!

salam sejahtera,

Cuba LIBIDO GEL selama 30 hari dan sekiranya atas apa jua sebab anda tidak berpuas hati dengan produk ini, kembalikan bakinya di dalam bungkusan asal dalam masa 32 hari dari tarikh penerimaan (30 hari percubaan + 2 hari penghantaran), dan kami akan mengembalikan 100% harga pembelian anda, tidak termasuk kos penghantaran.  Tanpa sebarang soalan.

Bagaimana Kami Boleh Menawarkan Jaminan Hebat Ini? Kerana LIBIDO Gel pasti akan mengubah kehidupan seks anda!

HARGA LIBIDO GEL IALAH RM45 DAN RM5 UNTUK PENGHANTARAN.  Penghantaran RM5.00 ialah untuk POSLAJU.  JUMLAH RM50
*Harga adalah sama untuk Semenanjung, Sabah, Sarawak, Brunei, Singapore & Indonesia

Lakukan Pembayaran  RM50 anda atas nama:
Mohd Zulhairi Bin Mohamad Som
MayBank : 155126905622

SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan hantarkan kepada kami maklumat berikut dengan lengkap.

(CARA SMS)
<LBG> <NAMA ANDA> <ALAMAT ANDA> <JUMLAH BAYARAN> <MASA BAYARAN> <TARIKH BAYARAN>

(CONTOH SMS)
LBG SAMAD BIN ANUAR NO.30 JLN LINTANG, 70450 SEREMBAN N9 RM50 16:45 15.01.09

HANTARKAN segala maklumat tersebut  melalui SMS ke 012-3744 628

* Perhatian – LBG adalah kod produk untuk LIBIDO GEL

KERAHSIAAN
Kerahsiaan anda adalah amat penting. Kami tidak menjual, menyewa atau mendagangkan nama dan semua butir peribadi anda kepada sesiapa.

BUNGKUSAN PESANAN
Pesanan dihantar dalam bungkusan kosong.  Tiada sebarang tanda pada bungkusan yang dapat menunjukkan kandungannya.

PENGHANTARAN
Segala pesanan DI PROSES SERTA MERTA. Pesanan dan bayaran dibuat diantara 12.00am hingga 4.30pm, akan DIHANTAR PADA HARI YANG SAMA. Jika pesanan dan bayaran dibuat antara 4.30pm hingga 11.59pm, LIBIDO GEL akan dihantar keesokan harinya.

Pesanan dihantar menggunakan dan anda akan menerima pesanan dalam masa 2 hari sahaja.  Anda boleh jejaki pesanan anda dengan TRACKING NUMBER Pos Laju serta masa & tarikh pesanan dihantar.

INFO LIBIDOGEL

TESTIMONI LIBIDOGEL

VIMAX HERBS UNTUK BESAR DAN KUAT

MYSTIQUE SWISS UNTUK MEMIKAT SUAMI

PHERO-X UNTUK MEMIKAT WANITA

CARA -CARA MEMBUAT TEMPAHAN

SOALAN-SOALAN YANG SERING DI TANYA

HUBUNGI KAMI

 
Leave a comment

Posted by on December 18, 2009 in Umum

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

LAUK MENYERAH DIRI!!!

Dekat rumah aku, ada awek bernama Seha. Dia belajar di ITM dengan aku. Dah lama jugak aku perhatikan jiran aku tu, tapi aku

baru dapat kenal dengan dia masa dia langgar kereta aku. Rumah aku dengan rumah dia memang satu baris. Cuma dipisahkan 5 rumah. Dia orangnya manis! Aku suka betul tengok mukanya kalau berselisihan di jalan. Semenjak peristiwa dilanggar keretanya, aku jadi rapat dengannya. Kadang-kadang dia suka tumpang aku kalau nak ke kuliah sebab dia malas bawak kereta sendiri. Dan kebetulan kuliah aku dengan dia tak jauh sangat. Dalam kereta, dia selalu cerita tentang keluarganya atau kawannya. Kebetulan masa tu di radio ada topik mengenai bohsia. Jadi, aku dengan dia concentrate. Akhirnya aku dengan dia bertukar cerita-cerita masalah cinta masing-masing. Dia mengaku yang dia dah pernah ada balak setahun yang lalu. Dia putus hubungan dengan balaknya, dan kecewa dengan balak tu. Sebelum tu aku heran juga, kenapa orang semanis dia, takda balak. Tapi dia tak cakap apa masalah dengan balaknya. Dan setelah aku desak, akhirnya dia mengaku yang dia sekarang ini lesbian!!! Aku terkejut juga waktu dengar tu, dan aku nasihatkan dengan dia, kalau bisex itu lebih bagus daripada lesbian. Dia mengaku yang teman lesbiannya itu course-matenya sendiri, namanya Rina. Akhirnya dia janji, yang dia akan kenalkan temannya itu dengan aku balik kuliah nanti! Lepas balik kuliah jam 2, aku datang ke rumah Seha. Dan dia mempersilakan aku masuk ke rumahnya. Rumahnya kosong dan yang ada cuma pembantunya. Aku dikenalkan dengan Rina teman Seha. Ternyata Rina tu pun cute! Walaupun tak secute Seha, tapi bodinya itu!hmmmmmm, sedap betul mata memandang. Akhirnya kami bertiga borak panjang, sampai aku merasa mengantuk betul! Aku cuba tahan mengantuk tadi tertidur jugak. Akhirnya Seha, suruh aku tidur dalam bilik dia. Aku OK aja, asalkan aku boleh tidur. Aku tak tau berapa lama aku tidur. Yang aku tau, bila aku terjaga, aku ngerasa ada benda yang anih betul pasal diri aku! Bila aku bangun, aku terkejut betul melihat yang aku dah naked! Dan aku lihat Seha dengan Rina jugak dah topless, cuma pakai seluar pendek! Dan yang lebih buat aku terkejut lagi, batang aku dijilat Seha, dan Rina lagi menjilat tetek Seha! Aku tersentak, tapi aku sendiri tak boleh buat apa-apa lagi! Aku merasakan kenikmatan yang luar biasa betul masa batang aku dijilat Seha. Seha dengan Rina juga terkejut bila tengok aku bangun, tapi diorang tak stop, malah Seha terus masukkan batang aku ke dalam mulutnya dan menghisap batang aku, sementara Rina bercemolot dengan aku. Tentu saje aku balas ciuman Rina. Tangan aku juga mula berani meraba badan Rina, mula dari teteknya yang solid dengan putingnya yang kecoklat-coklatan. Dah puas kissing, terus aku disuakan dengan tetek Rina. Aku lahap aja teteknya bergantian kiri kanan, dan tangan aku mulai merayapi kelangkangnya. Tangan aku mula bermain-main di bibir vaginanya yang tersembunyi di balik panties dan seluarnya. Malah terus dia buka seluar dengan seluar dalamnya, dan terlihatlah pantatnya yang kelihatan betul terpelihara rapi, dengan bulu-bulu halus yang diatur dengan indahnya.

BACA LAGI..

POPULARSEKSBLOG

MELAYUBOLEH2

 
Leave a comment

Posted by on December 18, 2009 in Umum

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.